2010 m. gruodžio 13 d., pirmadienis

Vizitinė kortelė


Sveiki, aš esu Aurius Dačkus.
Mes su žmona gyvename dviejuose miestuose kurie man kaip vienas ir vadinasi Ukmergė-Vilnius. Vyriausia duktė baigusi tarptautinius santykius universitetą turinti magistrės laipsnį šiuo metu Gruzijoje. Jaunėlė gimnazistė, lanko teatro studiją. Laisvalaikiu aš ir mano šeima dalyvaujame Ukmergės karo istorijos klube.
Esu ekonomistas ir studentaudamas domėjausi futurologija. Mane jau nuo antro kurso domino ką mes veiksime ateityje kai daiktų bus pakankamai ir dirbi reiks mažiau. Trečiame kurse parašiau kursinį darbą tema: „Džiaugsmas ekonomikos moksle“. Analizavau pramogų industriją. Numačiau, kad ji kils ir vystysis. Tai buvo 20 metų atgal. Šiandien aš jau nežiūriu TV ir kitokių pramogų.
Su MLM industrija pažįstamas nuo 1999 metų. Pastaruosius du metus šia industrija užsiimu intensyviai. Šia tema rašau internetinį dienoraštį. Mano dienoraščio pagrindinis tikslas yra ateities užimtumo prognozavimas ir MLM industrijos populiarinimas. Aš nedievinu MLM industrijos ir mano galva ši industrija gyvuos gal 50, 75, o gal 100 metų. Nieko nėra amžino. Bet, kad artimiausiu metu ši industrija plėsis, tuo neabejoju. Statistika rodo, kad šiandien krizės metu MLM kompanijų apyvarta sparčiai didėja.
Mano skaičiavimais įprastinėje prekyboje vienas darbuotojas aptarnauja apie 100 klientų. Daugelis jų gauna minimalų atlyginimą. Galima teigti, kad prekyboje užimtumas sudaro 1 procentą. Tuo tarpu MLM industrijoje šis procentas artimas 10.
Šiuo metu aš sėkmingai kuriu komandą kompanijoje NWA. Kompanija atsidarė tik 2010 gegužės pirmąją dieną. Mano apsisprendimas grįstas patirtimi dėl sekančių priežasčių.
Tai supermarketas internete. Šiuo metu kompanija apjungia 12 atskirų kompanijų, ateityje planuojama 36. Bendras prekių asortimentas planuojamas apie 30000. Prekių asortimentas įvairus; pradedant džinsais, kvepalais ir baigiant arklių maistu. Tokios kompanijos aš laukiau ir apie tai rašiau dar praeitais metais. Močiutės klėtelė O šiais metais juokaudamas aprašiau pagrindinius mano pasirinkimo motyvus. NWA
Kas man yra svarbu? Pastaruoju metu aš aktyviai dalyvauju forumuose, įsiveliu į karštus ginčus. Nemažą dalį savo pasisakymų forumuose aš pernešiau į savo dienoraštį. Dažnai klausiu pats savęs; kodėl aš tai darau? Aš supratau, kad tai mano gyvenimas. Mano dabartinės komandos branduolys, tai žmonės kurie skaitė mano pasisakymus forumuose ir blog'e. Ir aš iš MLM teoretiko įpareigotas būti praktiku.
Ar MLM vien tik verslas, vien tik pinigai? Galiu drąsiai teigti. Ne. Mano kolegė iš Rusijos Jakaterina Bakitko suskaičiavo 35 profesijas kurias išmoksta MLM lyderis. Ši industrija keičia žmogų. Tikri lyderiai sparčiai tobulėja. Ši veikla neduoda pasenti. Malonu kada sutinki marketologą kuriam virš 70 metų ir gera sutikti drąsius ir smalsius16-17 metų jaunuolius.
Mano giliu įsitikinimu partijos kurios tikrai nori padėti Lietuvos žmonės turėtų analizuoti šią industriją. Tokia yra mano pilietinė pozicija.
Kreipkitės į mane, aš duosiu viską ką tik galiu.
Aš esu toks koks esu. Mano Dievas yra mano gyvenimas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą