2010 m. gruodžio 15 d., trečiadienis

MLM priešistorė. (MLM kitu kampu)



Tikrąją oficialią MLM istoriją jūs galit pasiskaityti, kad ir čia. Bet aš kalbėsiu apie tai kas buvo prieš. Atkreipiu dėmesį, kad prieš tai Amerikoj buvo didžioji depresija, o dar anksčiau sausas įstatymas.
Įžvalgesni skaitytojai gal jau numano, kad jei jau sausas įstatymas tai, suprantama ir kontrabanda.
Taigi tikrasis MLM tai ne kas kita kaip įteisinta kontrabanda.
Kodėl tai neatsispindi MLM istorijoje....numanymui palieku.
Kas yra kontrabanda ne iš valstybės, o iš žmogaus pozicijų? Apie cigaretes, alkoholį, narkotikus aš nekalbėsiu. Visai neseniai sužinojau, kad šiuo metu Lietuvoje atsirado nauja kontrabandos rūšis tai rusiški, baltarusiški vaistai. Tai tie vaistai, kuriuos mūsų bobutės vartojo ir nori vartoti. Tie vaistai joms tinka ir yra pigūs. Bet mūsų valdžios atitinkamos tarnybos rusiškus vaistus blokuoja, o kitus stumia. Ką daryt tai bobutei? Savaime suprantama, šią spragą labai greitai užpildė tie kas suprato. Dirbama tyliai, ramiai.
Tęsiu apie MLM. Pabandykim įsivaizduoti sauso įstatymo situaciją. Ateina geras jūsų draugas ir jums pasiūlo butelį viskio. Pasiūlo, vadinasi pasitiki. Tai labai svarbu kontrabandinėje prekyboje. O jei pasiūlo ir tęsti šią prekybą ir uždirbti? :) Aš manyčiau, kad dabartinė Amway apyvarta- ašaros prieš tai kas dėjosi sauso įstatymo metu.
Vat iš čia yra išlikusi pirma MLM taisyklė, rekomendacija- pažįstamų sąrašas. O iš to sąrašo reikia išrinkti tuos kurie pranašesni už patį ir tuos kurie gerai patį vertina. Ir jei padėjai du pliusiukus tai nuo jų ir reikia pradėti siūlant šį verslą.
Mane asmeniškai domina tik tai, kad pirmoj eilėj reikia rinktis tik tuos žmones kurie pranašesni už patį. Tai ir yra sėkmingo verslo pagrindas. O kadangi daugelis renkasi priešingai tai ir rezultatai būna atitinkami ir nusiviliama gan greitai ir papildomos skeptikų gretos.
Apie tikrąją lyderystę aš šiek tiek kalbėjau. Šiame bloge kalbėsiu išsamiau.
Antras labai svarbus momentas yra tai, kad kontrabandinėje prekyboje nereikia kalbėti apie super puper prekę. Bilai nori viskio? Noriu arba ne. Nori užsidirbti? Noriu arba ne. Ir viskas.
Va čia buvo tikrasis tinklinis marketingas.
Iš čia antra svarbi taisyklė: jei nori kažką kažkuo sudominti tai turi tilpti į 45 sekundes apibūdindamas verslą ar prekę.
Gal užteks šiam kartui.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą