2010 m. gruodžio 14 d., antradienis

Apie MLM rimtai ir su jumoru (MLM žaliems. Įvadas)


Pirmiausia noriu pasakyti, kad MLM yra tokia pati veikla kaip ir visos kitos. Šioje industrijoje nėra nieko nei ypatingo, nei kažko keisto, nei kažko naujo. Tai žmogiška veikla, kuri yra reikalinga, turi perspektyvą. Ji turi savo prieš istoriją, vystymąsi....ateis ir pabaiga. Nieko naujo po šia saule. Ši industrija gyvuoja jau daugiau nei pusę amžiaus, mano galva dar pusę amžiaus tikrai gyvuos, o gal ir daugiau.
Kodėl aš taip kalbu? Kodėl aš nedievinu šios veiklos arba, priešingai, nemenkinu? Patirtis.
Koks yra tinklinis marketingas...MLM?
Tinklinis marketingas yra šuniškas ir yra katiniškas.
Šuniškas tinklinis marketingas. Tai toks tinklinis marketingas nuo kurio žmonės stengiasi apsiginti: ant ofisų durų jie užrašo maždaug tokius skelbimus: Agentai nepageidaujami.... o skelbimų lentose galima rasti, kad ir tokį skelbimą: Septyniasdešimt metų moteris ieško darbo. Intymaus ir tinklinio marketingo nesiūlyti.
Šuo tai toks sutvėrimas, kuris moka tik kažką garbinti arba kažko nekęsti. Neišauklėtas šuo savo purvinom letenom liečia jūsų švarius rūbus, laižo kojas....kitaip sakant padlaižiauja. Arba, priešingai, loja, urzgia, ar ne kanda jus. Nuo tokių šunį ginamasi. Tokių agentų yra ir jie daugeliu atvejų nepageidaujami (tiesa, aš čia nekalbu apie išnešiojamąją prekybą).
Katiniškas tinklinis marketingas. Katė yra toks gyvūnas kuris bendrauja tik su tais kurie ja susidomi. Graži katė pritraukia daugiau dėmesio, o gatvinė nelabai jums lenda į akis. Katė gyvena savo gyvenimą ir žino savo vietą. Jei nori bendrauti su kate tai turite įgyti jos pasitikėjimą.
Atitinkamai toks tinklinis marketingas rodosi viešojoje erdvėje ir jį susiranda tik tie, kuriems jis yra reikalingas. (Apie tai kalbėsiu kituose skyriuose).
Šuniško marketingo atstovai be galo giria ir liaupsina savo produktus. Šuniui būdingas begalinis atsidavimas.
Kaip ir minėjau pradžioje, tinklinio marketingo kompanijų produkcija yra tokia pati kaip ir visur: naujoviška, įprastinė, daugiau reikalinga, mažiau reikalinga.
Todėl aš esu už katinišką tinklinį marketingą ir šiame blog'e pasistengsiu populiariai pateikti šio marketingo subtilybes.
Jei nepersigalvosiu tai sekanti pamoka bus apie tinklinio marketingo prieš istoriją, istoriją ir perspektyvas.
Iki malonaus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą