2010 m. gruodžio 19 d., sekmadienis

Dvasiniai MLM dėsniai. Atidavimo dėsnis

Tiksliai nežinau kiek tų dėsnių yra, nes kiekvienas juos vardina savaip. Sakysim dabar kalbėsiu apie vakuumo dėsnį (čia pagal Reindi Geidžą). Aš tai vadinu atidavimo dėsniu.
Šiaip dvasiniai dėsniai yra pagrindinis MLM variklis, šios industrijos vidinis noras. Ir tie kas tai pažino....nesustabdysi. Čia kažkas panašaus kaip kad trapi žolė-daigelis pramuša asfaltą. Tai tokia vidinė jėga prieš kurią niekas negali atsilaikyti.
Apie daigus aš kalbėjau, o dar kalbėjau apie savo gyvenimą kaip savo Dievą.
Kuo daugiau gyvybės turi žmogus tuo daugiau jis atiduoda jos į išorę. Tai būdinga visoms kūrybingoms asmenybėms ir visai nesvarbu kuo ta kūrybinga asmenybė gyvena: ar jis menininkas, ar verslininkas, ar mokslininkas, pedagogas, konstruktorius....nesvarbu kas. Jis verda, jo vidus kunkuliuoja ir tai persiduoda išorei. Ir tuomet jis tai kažkaip išreiškia, t.y. atiduoda.
Jei atiduoda, tai reiškia išsisemia, o jei išsisemia tai turėtų nugaišti. Deja, viskas pasisuka priešingai.
Gamta nemėgsta tuštumos. Gamta tuštumą nedelsiant užpildo. Palikai smėlyje pėdas...vėjas greitai jas užpusto, o jūros vanduo su kiekviena nauja bangele išlygina. Parašiau šiandien straipsnį į blogą tris dienas sunkiai nešiotą, atsipūčiau, galvoju pailsėsiu (nors nepavargau), o čia štai naujos mintys, naujos idėjos, išsiviriau kavos ir pirmyn.
Yra ir kitokių lyderiukų, kurie lyg ir kažką iš seminarų susigraibė, pasipūtė kaip perekšlės vištos ir duos tik tiems, kurie yra aktyvūs tos kompanijos pirkėjau. Šitie niekam neįdomūs ir vėliau ar anksčiau jų struktūros subyra.
O Biblija apie tai labai paprastai kalba: kas turi daug bus pridėta, o kas mažai ir tai ką turi bus atimta.
O tikras MLM lyderis kuris moka motyvuoti ir uždegti kitus ir jaučia tikrą gyvybinę energiją yra laimingas tą akimirką, nes laimės nebūna vėliau, o tik esamu momentu.
Štai kodėl aš laikau tinklinį marketingą evoliuciniu procesu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą